Klacht: Bus 312 18:43 regio breda

op 11 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus is 5 minuten te laat. Vervolgens stopt een andere bus bij de bushalte waar 312 hoort te zijn. Ik vraag aan de vriendelijke man of hij enig idee heeft waar 312 is. Terwijl ik dit vraag komt 312 met een rotgang voorbij gereden en laat hij iedereen die er in moet zijn staan.

Als de desbetreffende buschauffeur gewoon stopt en mensen de kans geeft in te stappen ben ik dik tevreden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 11 september 2018 om 20:21 geantwoord

Beste Jurjen0303,

Wij vinden het vervelend om te lezen dat je de bus hebt gemist. Lijn 312 is de halte voorbij gereden terwijl je er nog om vroeg. Ik kan me voorstellen dat dit erg balen is. Ik stuur je reactie daarom door naar de regio zodat dit soort situaties besproken kan worden.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.
Resh
Medewerker Klantenservice