Klacht: Bus 31 zaterdag

op 06 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke zaterdag komt bus 31 naar Katwijk van 8:44 niet opdagen.
Zaterdag 28 mei vroeg ik aan een buschauffeur of hij mij kon vertellen of deze nog zou komen en deze vertelde mij dat als hij nog niet geweest was ik pech had en maar op de volgende moest wachten.. Deze komt een uur later.. Uiteindelijk ben ik via Noordwijk naar Katwijk gereisd waardoor ik 45 minuten te laat op werk aan kwam..
Zaterdag 4 juni zelfde verhaald, er waren meerdere mensen die zich afvroegen of de 31 nog wel op zou komen dagen en hebben deze vraag neergelegd bij de chauffeur van bus 37. Deze chauffeur was zo vriendelijk om er een melding er van te maken en ben ik met de 37 naar Katwijk gereisd waardoor ik 20 minuten te laat op mijn werk aan kwam..

Als de 31 gewoon op de tijden vertrekt dat deze hoort te vertrekken. Het komt regelmatig voor dat de 31 te laat of gewoon niet vertrekt.. Erg vervelend voor mensen die met OV naar werk reizen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 07 juni 2016 om 09:32 geantwoord

Hallo Yvette,

Bedankt voor je bericht. Helaas kan ik in het systeem niet terugvinden waarom deze rit op zaterdagochtend structureel niet rijdt vanuit Leiden. Daarom heb ik je klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat hij dit nader kan onderzoeken. Ik zie namelijk in het systeem staan dat de bus rond dat tijdstip wel hoort te rijden. Doel van deze melding is vooral om herhaling te voorkomen. Hopelijk ervaar je op zaterdag spoedig verbetering met lijn 31.

We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak en de opgelopen vertraging.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ygiesen