Klacht: Bus

op 02 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil een klacht indienen over bus vijf van voorschoten naar Leiden centraal deze bus komt echt nooit op tijd of komt zelfs niet eens op dagen. Dit is mij zo vaak over komen en vind het echt niet meer kunnen.
Vandaag is het ook gebeurd bus 5 moest om 6:25 komen maar kwam niet dus ik belde naar Arriva en hun zijden tegen mij dat die wel langs heeft gereden maar dat kan echt niet want ik stond kwart over 6 samen met andere 2 mensen daar en we zagen geen bus langs rijden we waren 11 minuten te vroeg. Dus ik werd gewoon als leugen genoemd en vind ik niet kunnen.

Wanneer ik tevreden is, als bus 5 gewoon de tijden aan houd en op tijd komt een op komt dagen en niet steeds elke keer het zelfde.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 juni 2016 om 07:33 geantwoord

Beste Ebru,

Jammer om te lezen dat je ervaart dat lijn 5 van Voorschoten naar Leiden Centraal Station met vertraging rijdt of niet komt opdagen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik heb je melding intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er naar de punctualiteit van lijn 5 gekeken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Ik hoop dat je in de toekomst verbetering zult ervaren.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door e.bruuu@hotmail.com