Klacht: Bus 223

Dussen12345 op 10 december 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva, ik sta elke vrijdag netjes 10 minuten van tevoren op buurtbus 223 te wachten bij de halte molenkade Dussen. (Die van 13:20). Nu is het de laatste drie keer al zo geweest dat de bus gewoon niet kwam opdagen. Ik heb telkens 20 minuten staan wachten, maar het lijkt wel of de buurtbus Dussen gewoon overslaat. In de 9292 app staat wel aangegeven dat de bus gewoon hoort te komen om die tijd. Het frustreert mij enorm dat ik nu elke keer een uur later weer in de kou kan gaan staan wachten. Ik hoop dat dit opgelost kan worden

Ik zou graag willen dat de bus op de aangegeven tijd bij de halte verschijnt in plaats van helemaal niet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Dussen12345, Begrijpelijk dat je dit niet prettig vindt en dat je daarom een melding indient. Ik zou je melding willen registreren om dit uit te zetten in de regio en daarvoor hoor ik graag of je akkoord gaat dat ik je ingevulde persoonsgegevens gebruik ter terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Annie Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Dussen12345

1 maand geleden - Dat is prima hoor.

Arriva

Heeft op 10 december 2021 om 14:25 geantwoord

Beste Dussen12345,

Dank je wel voor je bevestiging. Ik heb je melding geregistreerd en daar heb je inmiddels ook een ontvangstbevestiging van gekregen. De melding is uitgezet in de regio en zodra we antwoord hebben, krijg je dit per e-mail teruggekoppeld. Voor nu, excuses voor het ongemak en ik hoop dat dit snel opgelost wordt!

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Annie
Medewerker klantenservice