Klacht: bus 21

op 06 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 06 september 2018 om 19:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Naomi Bouwmeester,

In je klacht geef je aan dat bus 21 niet bij de halte Langewijk. Hierdoor moest je helaas een half uur langer wachten en was je uiteindelijk te laat. Dat is erg vervelend! Ik heb dit gemeld in de regio. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

Jimmy
Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Naomibouwmeester