Klacht: Bus 2 niet komen opdagen

op 29 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend wilde ik de bus om 08:04 Lijn 2 Reeshof via ETZ Elisabeth ziekenhuis en cs pakken die normaal een beetje te laat is maar vandaag kwam hij helemaal niet opdagen. Hierdoor kwam ik te laat op school. Toen ik na school weer terug naar huis wou gaan en ik de bus van 15:29 wilde pakken wat lijn 2 ( Goirle via cs en ETZ Elisabeth ziekenhuis) die toen ook niet kwam opdagen.

Graag zou ik willen dat de bussen netjes op tijd komen en natuurlijk gewoon komen zodat ik op tijd op school kan zijn. Ik vind dit natuurlijk ook fijn voor andere mensen zodat die ook gewoon op tijd op school of hun werk komen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Hallo EmmaZegers, Balen dat lijn 2 twee keer niet kwam opdagen vandaag. Wat zijn je opstap- en uitstaphaltes van beide reizen? Dan kijk ik na voor je wat er aan de hand was. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht EmmaZegers

4 jaren geleden - De opstaphaltes en uitstaphaltes waren Bacseweg in Goirle en de Professor Cobbenhagenlaan in Tilburg. In de ochtend ben ik opgestapt bij de Bacseweg en uitgestapt op de Professor Cobbenhagenlaan en in de middag ben ik opgestapt bij de Professor Cobbenhagenlaan en uitgestapt bij Bacseweg.

Arriva

Heeft op 29 mei 2017 om 18:56 geantwoord

Beste EmmaZegers,

Ik heb het in het systeem nagekeken. De bus op je heenreis heeft inderdaad de Bacseweg overgeslagen door problemen op het traject. Ook bij je terugreis is er een groot deel van de rit uitgevallen.

Het is vooral de hitte die op lijn 2 voor erg veel verstoringen en uitval van bussen zorgt. De uitgevallen ritten en de oorzaken hiervan zijn intern bekend bij de regio.

Excuses voor het ervaren ongemak.Hopelijk komt dit nog een keer voor op je buslijn. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door EmmaZegers