Klacht: Bus 19 meerdere malen telaat

op 19 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Om naar school te gaan nam ik eerder altijd de bus, volgens het rooster zou hij een paar minuten voor vertrek van de trein al aankomen op het station, alleen kwam de bus keer op keer weer telaat waardoor ik de trein miste. Daarom ga ik nu met de auto omdat ik niet meer de trein wil missen en dan vervolgens telaat komen. Vandaag wou ik weer eens de bus nemen omdat ik voor mn opleiding meerdere grote tassen mee moet nemen en het daarom handiger is om met de bus te gaan, maar de bus kwam nieteens opdagen, na 15 minuten besloot ik om terug te gaan naar huis en een andere oplossing te zoeken.

Ik ben pas tevreden als de bus optijd aankomt en het liefst iets eerder dan hij zou moeten zodat hij beter aansluit op de trein die ik moet halen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 10:11 geantwoord

Beste Coenp,

Vanmorgen is er inderdaad op lijn 19 rituitval geweest. De chauffeur bleek ziek en helaas was er zo snel geen vervanger ter plaatse. Sorry!

Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Coenp