Klacht: Bus 132 te vroeg

op 22 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen reed lijn 132 5 minuten te vroeg voorbij het Valkeniersplein in Breda
Moest naar huis rennen en man uit bed trommelen om mij op tijd naar het station te rijden.
Hoeveel te vroeg moet een klant bij min 4 buiten gaan staan om een bus te kunnen krijgen?
Ben woedend. Het is altijd wat met lijn 132
En vanmiddag is hij weer te laat, want dat is ook altijd het geval. Soms komt de chauffeur rustig aangekuierd terwijl de daarop volgende bus al bijna komt. Schandalig !!

Chauffeurs aanpakken.
Moet ik eens presteren op mijn werk

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Van Genk, Wat jammer om te lezen dat je de bus niet gehaald hebt. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Van Genk

4 maanden geleden - Dag Wouter, Je formulering moet anders. Nu lijkt het alsof ik heb zitten treuzelen. Ik had mijn bus WEL gehaald. De bus reed 5 min te vroeg voorbij halte Valkeniersplein met eindbestemming station Breda Geplande vertrektijd 7.22 En nu ik nig eens naar de vertrektijd kijk....hij was nog veel meer te vroeg.

Arriva

Heeft op 22 februari 2018 om 08:34 geantwoord

Beste Van Genk,

Bedoel je de bus van 07.24 uur? Er gaat namelijk geen 07.22 uur vanaf halte Valkeniersplein. Deze bus is precies op tijd bij de halte geweest.

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Heeft op 22 februari 2018 om 08:39 geantwoord

Wist van tevoren dat dit zo zou aflopen.
Arriva dikke duim omlaag.
En dat zal ik iedereen laten weten.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Genk