Klacht: bus 127

op 04 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 september 2018 om 07:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marye Ceva,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met 1 van onze bussen. Ik kan me voorstellen dat dit een verwarrende situatie kan zijn.

Ik stuur je klacht door naar de verantwoordelijke manager. Ik zal de verantwoordelijke manager verzoeken de situatie onder de aandacht te brengen van de chauffeurs. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Marye Ceva