Klacht: Bus 12 naar Dordrecht veeeeel te vroeg

op 12 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag
Vandaag moest ik door omstandigheden met de bus 12 naar Dordrecht om in Dordrecht te gaan werken .
Nu zou de bus om 13.40 vertrekken van de halte Roerdompstraat in Zwijndrecht
Toen ik echter aan kwam bij de halte bleek dat de bus al weg was ik arriveerde bij de halte om 13.28
Vervolgens bleef ik echter wachten omdat ik wel zag dat de volgende om 14.40 zou komen weer
Totdat een dame naar me toe kwam en vertelde dat ze had gezien dat er -15 op t aankondigingsbord stond ..
gelukkig heb ik een buurvrouw kunnen regelen om me naar Dordrecht te brengen zodat ik op tijd op mijn werk was zoniet had ik dus ontslag kunnen krijgen omdat in mijn werk niet geoorloofd word dat je te laat bent
Ik vind dit heel erg teleurstellend ik hoorde ook dat de bus soms helemaal niet komt op de aangegeven tijd dus dan heb je gewoon 2 uur geen verbinding naar Dordrecht
Leve t openbaar vervoer

Gewenste Oplossing:

Graag een terugkoppeling omtrent hierover en hoe op te lossen dit zeker ook in t vervolg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 februari 2018 om 18:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Droopy2009,

Wat jammer om te lezen dat jij de bus vanmiddag hebt gemist. In het volgsysteem van de bus zie ik dat de bus van 13.40 uur om 13.41 uur vanaf halte Roerdompstraat is vertrokken. In het volgsysteem zie ik ook dat de bus van 14.40 op tijd, dus om 14.40 uur vanaf halte Roerdompstraat is vertrokken. Ik begrijp uit jouw klacht dat je deze beide bussen niet hebt gezien. Ik zal je klacht intern doorsturen naar de regio zodat deze situatie uitgezocht kan worden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Droopy2009