Klacht: Bus 119

op 02 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik woon in Breda en ik loop elke donderdag en vrijdag stage in Prinsenbeek. Ik moet hiervoor bus 119 Zevenbergen via Prinsenbeek hebben. Ik maak bijna elke week wel of het nou op donderdag of vrijdag is mee dat de bus van 08.01 niet rijd. Op het bord staat dat de bus gewoon rijd en op 9292 staat op het laatste moment dat de bus niet meer rijd. Ik vind het heel raar dat een bus zovaak niet kan rijden. Ik vind het niet normaal dat ik elke week mijn stage moet bellen om te zeggen dat ik wéér laten ben om dat de bus wéér niet rijd. Andere reis opties heb ik niet, doe hier iets aan Arriva.

Ik ben tevreden als de bus wel rijd, zoals het ook hoort. Het is wel héél toevallig dat de bus elke week een keer niet rijd. Rijd de bus niet? Laat dit dan ook duidelijk weten.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 02 juni 2017 om 11:30 geantwoord

Beste Tubanur,

Balen dat je hierdoor te laat op je stage bent gekomen. Ik heb het doorgegeven aan de regio. Excuses voor het ongemak!

^JK
Webcareteam Arriva

Heeft op 02 juni 2017 om 19:22 geantwoord

Ik denk dat dit jammer genoeg niet veel zal veranderen

Alle klachten die gemeld zijn door Tubanur