Klacht: bureau stoel

op 07 mei 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

wij hebben 1.5 jaar geleden een bureaustoel bij yisk gekocht, was echt niet de goedkoopste 149 euro nu schiet hij de hele tijd achter over ook als hij op slot staat

andere bureaustoel

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

3 maanden geleden - Beste Gina, Bedankt voor jouw bericht via klacht.nl. Wat vervelend dat de leuning telkens naar achteren schiet. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben een aantal aanvullende vragen. Om welke bureaustoel gaat het precies? Waar heb je de bureaustoel gekocht en ben je nog in het bezit van de kassabon? Als het een online bestelling is geweest ontvangen we graag jouw ordernummer. Groetjes Tari

Reactie van de melder van de klacht brand10

3 maanden geleden - Het is een directeur bureau stoel de bon hebben wij.nidt meer,hij is gekocht.bij yisk Woonboulevard de Laar oost in Arnhem

Bericht van Jysk

3 maanden geleden - Beste, Helaas hebben wij het aankoopbewijs nodig om in te kunnen zien om welke bureaustoel het gaat. Wij hebben verschillende 'directeur' bureaustoelen in ons assortiment. Heeft u het contant betaald of door middel van een pin transactie? Een kopie van de afschrift van de pinbetaling geldt ook als aankoopbewijs. Groeten, JYSK Klantenservice

3 maanden geleden - Ik heb geen bon . meer kan wel een foto sturen

Bericht van Jysk

3 maanden geleden - Beste Gina, Om aanspraak te maken op garantie is een aankoopbewijs noodzakelijk. Uiteraard mag u een foto sturen van de stoel zodat we weten waar het over gaat. We zullen dan overleggen met de manager van de winkel of er mogelijkheden zijn. Groetjes Tari

2 maanden geleden - Kan hier geen foto plaatsen

Bericht van Jysk

1 maand geleden - Beste Gina, Onze excuses voor onze verlate reactie. Graag ontvangen wij dan een foto op onze klantenservice mail. De foto met omschrijving van klacht kan naar klantenservice@jysk.com worden verzonden. Dan kunnen wij je verder helpen met het oplossen van de klacht. Met vriendelijke groeten, Esra JYSK Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door brand10