Klacht: Bureau liatorp

op 09 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb vorig jaar het bureau Liatorp ter waarde van 289,- gekocht voor m’n dochter van het geld wat ze o.a voor haar verjaardag heeft gekregen.
Nu is het zo dat mijn dochter, tijdens het maken van bijv. Haar huiswerk zo nu en dan graag een hapje en drankje drinkt terwijl ze dus bezig is aan haar bureau. Nou is onlangs een keer een beker drinken omgevallen op het bureau. Niks aan de hand zou je zeggen en afnemen met een doekje en klaar. Maar helaas sinds de beker is omgevallen lijkt het alsof er bollingen in het bureau zijn gekomen. Wij hebben toen het blad opnieuw geschuurd en opnieuw in de verf gezet om op deze manier het probleem te verhelpen. Eenmaal in de lak gezeg te hebben leek het probleem verholpen te zijn geworden totdat we na een paar dagen de bollingen terug hebben zien komen. We vinden dit buiten gewoon vervelend aangezien we 289,- voor dit bureau hebben betaald.

Graag uw aandacht voor deze klacht.

Vervangend bureau of in ieder geval een nieuw bureau tafelblad.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 14:48 geantwoord

Hej Najet,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat er bollingen in je dochters LIATORP bureau ontstaan. We adviseren het bureau af te nemen met een doekje met wat mild schoonmaakmiddel en altijd na te drogen met een droge doek. Als je een artikel op een andere manier dan wij adviseren behandeld, zoals schuren en verven, vervalt daarmee je garantie. We kunnen daarom helaas niet je klacht in behandeling nemen. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Najet