Klacht: bureau kapot geleverd!

op 31 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

3-5 hoekbureau besteld met 3 weken levertijd. hoekbureau ontvangen op 3-6 (1 week later) waarvan onderdeel 8 en 1 kapot geleverd zijn, kan gebeuren. 5-6 contact geweest met otto, zou nageleverd worden binnen 3 weken. 8 juli (ruim 1 week later dan verwacht) alleen paneel 8 geleverd en niet paneel 1. Contact gehad met jullie, klopt dit? ja hoor het kan los van elkaar geleverd worden. oke we wachten af. Tot nu toe nog steeds niet paneel 1 geleverd en zitten nu al vanaf 3 juni met een onafgemaakt bureau. Vandaag uiteraard weer gebeld waar paneel 1 blijft, het antwoord luid. We gaan het nogmaals doorgeven aan de desbetreffende afdeling en hopen dat het in orde komt. ik vroeg, kan ik daar een bevestiging van krijgen zodat wij is een keer weten waar we aan toe zijn. Maar dat kon niet.

Als wij niet binnen 4 dagen een positief bericht van u krijgen dat het snel (binnen 1,5 week) geleverd gaat worden dan ga ik dit verhaal aan de grote klok hangen. Tevens verwacht ik een onkosten vergoeding hiervoor voor wachten en telefoonkosten!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 31 juli 2017 om 10:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door adjanmirjam