Klacht: Bungalow smerig en stevige urine geur

op 30 augustus 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb met mijn gezin van 12-08 tot 26-08 op Roompot Weerterbergen gezeten.
Bij aankomst kregen we direct de geur van urine op ons af.
Er was helemaal niks schoongemaakt en er stond een pot augurken in de kast, aangebroken pakken koek enz..
In de uitgeschakelde koel- vrieskast lag nog gesmolten ijs.
Verder onder andere een damesslip onder ons bed en vuil op de meeste plekken op de grond.

Gezien er een schoonmaakcontrole kaartje lag op de keukenkast van de maand juni heb ik het idee dat er boven op die kast al helemaal een tijd niks is gebeurd.

Verder de deur van 1 slaapkamer die niet goed sloot.

Gewenste Oplossing:

Ik heb het verhaal 2x verteld op het park maar dat er verder niks mee gedaan is zit me toch nog dwars naderhand.
Er is toch een aardig centje betaald voor die 2 weken.
Ik begon met schoonmaken en ik eindigde met schoonmaken. (Volgens mij is het nog nooit zo schoon geweest).

Ik zou graag een compensatie willen op 1 of andere manier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 17 september 2016 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 17 september 2016 om 13:12 geantwoord

Lekker makkelijk deze oplossing. Ben het er zeker niet mee eens.
Zou op zn minst het bedrag terug willen wat er voor de schoonmaak is betaald. Het is ook een tijd terug dat het zo schoon achter is gelaten. Ook gezien er op het keukenkastje een schoonmaakcontrolekaart lag van de maand juni.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Hooiveld