Klacht: Bundel word niet uitgeleverd.

op 21 januari 2014 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 11 november 2013 de ps4 kz bundel besteld.
Dit was de eerste datum dat je de bundel kon bestelen bij MyCom.
ze hebben zelf bundels binnen gehad en die opengemaakt.
De onderdelen die in de bundel zaten hebben ze los verkocht terwijl op de doos een sticker staat met daarop dat ze de onderdelen niet apart mogen verkopen enkel de hele doos.
Hier heeft MyCom zich dus niet aangehouden.
Nu krijg ik vandaag een email binnen dat de bundel niet meer geleverd word.
Ze vragen of ik de bundel op wil zetten naar een kale PS4.
Dat is de enigste oplossing die ik krijg.
Ik zou dan wel 100 euro terug gestoord krijgen aangezien de bundel 500 euro is en de de kale PS4 400 euro.
Alle onderdelen die in de bundel zitten kosten los veel duurder.
dan zou ik in plaats van 500 euro, 590 euro betalen.
Ik heb gewoon een bundel besteld en ik wil die bundel ook krijgen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het heel klantvriendelijk vinden van MyCom als ze zeggen dat ze gewoon alle onderdelen apart gaan leveren.
Dus dat ik gewoon alles krijg wat in de bundel zit maar dan los. Ik bedoel MyCom kan ook bundels uit elkaar halen dus waarom kunnen ze ze niet meer in elkaar zetten dan?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mycom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht paraboy010

3 jaren geleden - Supper blij MyCom gaat mij alle onderdelen los leveren! Ik betaal nog steeds maar 500 euro en krijg alles uit de bundel! Heel erg bedankt MyCom!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 28 januari 2014 om 15:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Graag verwijzen wij u naar de e-mail van 23 januari jl. waarin wij u gebben geinformeerd over de mogelijkheden.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Active Care

Active Care
Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
T: +31 (0)10-85 11 815
E: activecare@basgroup.nl

Alle klachten die gemeld zijn door paraboy010