Klacht: Bundel fout

op 10 juli 2017 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7 juli een aankoop gedaan van 39 euro bundel

Ik kreeg een foutmelding dat het NIET is gelukt!

Gelijk daarna een bundel van 29 euro gekocht melding gekregen dat het wel is gelukt.

Bedrag van 39 euro is afgeschreven van mijn bank. 

Meer dan een uur in de wacht!!!!! Klantenservice eindelijk gesproken!

Zij hebben het gecontroleerd blijkt dat ik WEL de bundel heb van 39 euro dus onbeperkte minuten

Ik ben op z’n zachtst gezegd ZWAAARRRR PISSSEEEDDDD!!!!! Want klantenservice zegt dat ze alleen de 29 euro kunnen overboeken naar mijn simkaart dus als beltegoed!

WAT MOET IK MET 29 EURO BLTG ALS IK ONBEPERKTE MINUTEN HEB?????!!!?????

Ik vind dit niet normaal! En een hele slechte service!!! 

Ik wil mijn 29 euro op m’n rekening terug gestort hebben en GEEN bltg!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden over lyca als ik mijn geld terug krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gizmo85