Klacht: Buitenland trainen

Spittwrs op 21 december 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Goedemiddag
Ik ben vrachtwagenchauffeur ben heel de week van huis de meeste keren dat ik train is in Frankrijk of België daarom ben ik ook lid geworden en nu dat in Nederland alles dicht is kan ik ineens niet meer reserveren in belgie en of Frankrijk spanje wil hier snel een oplossing voor anders heeft het voor mij geen zin meer om nog lid te blijven omdat ik doordeweeks niet in Nederland ben
Hoop op een snelle reactie van u
Groet Dennis spitters

Nou gewoon dat ik weer in Frankrijk belgie en overal in het buitenland kan reserveren nogmaals daarom ben ik lid geworden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 22 december 2021 om 09:45 geantwoord

Beste Dennis,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.

Op dit moment zijn onze clubs in Nederland gesloten als gevolg van de corona maatregelen. Omwille van de huidige maatregelen is het niet mogelijk om jouw lidmaatschap te 'unfreezen', reserveren en sporten in het buitenland is dan ook niet mogelijk. Dit doen we om de verspreiding van het Corona virus tegen te gaan. Wij hopen je weer snel te zien in onze clubs na de heropening op 15-01-2022!

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Het Social Team van Basic-Fit

Spittwrs

Heeft op 22 december 2021 om 10:34 geantwoord

Heel makelijker unfreezen voor iedereen die in de zelfde situatie zit als ik

Alle klachten die gemeld zijn door Spittwrs