Klacht: Buitenlamp solar werkt niet

op 12 juni 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Vorig jaar winter kocht ik een solar buitenlamp van Phillips, duur ding, 75 €. Iedereen lachte mij uit. Maar ik wilde graag duurzaam. Deed het niet. Weer geruild bij Praxis. Meteen opgehangen, doos en bon weg, deze leek het te doen. Niet dus. Mooie boel. Teleurgesteld dacht ik, ik stuur m op naar Phillips, weten ze dat er al 2 het niet doen. Dat was 31 december 2018. Niks gehoord. Blijk ik dus verkeerd verstuurd te hebben. Maar Postnl heeft m wel afgeleverd ergens bij Phillips Eindhoven. Een boel geheen en weer, mail en telefoon, maar buiten een sorry helemaal niks gebeurt. De hele correspondentie, het postNl tracknr en foto’s kan ik overleggen. Zo stom, alleen al uit oogpunt van klantvriendelijkelijkheid. Een leeg vasthoudplaatje staart mij nu aan naast de voordeur. Nu is het nog zomer, maat het is zo weer donker.

Dat ik hoor wat er mis is met dit type lamp (met sensor voor licht en beweging)
En een kleine blijmaker zodat ik vertrouwen hou in het merk.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnneWolfheze