Klacht: Buitengewone slechte service

op 13 mei 2017 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag wilde ik oorbellen kopen bij siebel juweliers voor moederdag. Ik heb een paar oorbellen uitgezocht en kwam bij de kassa. Na een kwartier wachten en gedoe met andere klanten en het niet kunnen aanslaan van de prijs vd oorbellen kreeg ik eerst te horen dat ze de oorbellen niet kan verkopen omdat het niet in het systeem staat als product en toen kon ze het wel weer verkopen maar dan zonder de korting die er op zat. Ik vind het buitgewoon onprofessioneel dat er oorbellen in de verkoop staan en ge-etaleerd worden en dat je na een kwartier wachten met lege handen weg moet. Er werden niet eens vergelijkbare alternatieven aangeboden.

Gewenste Oplossing:

Het is nu te laat om tevreden te zijn want heb mijn cadeau bij een ander juwelier gehaald. Ik zou siebel buikslotermeerplein sterk aanraden personeel en service sterk te verbeteren..

Alle klachten die gemeld zijn door saly1