Klacht: Buggy Quest niet meer op voorraas

op 01 oktober 2016 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Op 27-9 heb ik 3x de buggy maclaren Quest besteld ivm dat de eerste 2 keer de betaling bij jullie niet goed binnen kwam en de 3e keer wel.
Dit heb ik gedaan om 04:53 uur 6:30 uur en om14:33 uur.
Heb Prenatal gemaild en ze gaven aan” Dat kan verschillende oorzaken hebben zoals een storing op de lijn, een vertraging op de lijn, buitenlandse rekening gebruikt en software probleem.
In elk geval zal deze order vervallen en je kunt een nieuwe order plaatsen.

Ik heb dus om 14:33 uur een nieuwe order geplaatst en nu krijg ik een mail met:
We hebben vervelend nieuws betreffende je bestelling op prenatal.nl. Helaas is het artikel wat je besteld hebt niet leverbaar. Wij zullen binnen 14 dagen het bedrag van € 199,00 op je bankrekening terugstorten.
Wil je weten of het door jou bestelde artikel wel beschikbaar is in één van onze filialen? Neem dan gerust even contact op met ons Customer Care team.
Dat is toch niet netjes en al helemaal niet klantvriendelijk. Neem aan dat jullie zelf wel in het systeem zien of een filiaal de buggy nog op voorraad heeft?
Op de website staat bij het artikel tijdelijk uitverkocht.
Eigenlijk verwacht ik gewoon dat wanneer het artikel weer op voorraad is ik het dan alsnog geleverd krijg. Het mag ook in een andere kleur zijn bijvoorbeeld.

Weer gemaild waar ze dan nog op voorraad zijn. Met als reactie nog in Zaandam en Amsterdam.

Sorry maar dit wordt wel erg tegenstrijdig.
Ik doe 3 pogingen om de buggy Maclaren te bestellen, waarvan de 3e keer het betaalsysteem het toe laat. Het geld is zelfs al van mn rekening afgeschreven.
Dan krijg ik een mail excuus het is niet op voorraad en we storten het geld terug. Terwijl ik bij bestellen van de buggy gekozen heb om het op te halen in filiaal Zaandam.

Dan mailen ze nu dat zaandam er nog een op voorraad heeft. Wat is dit voor slechte klantenservice??
Bel dan zaandam en zeg graag de buggy Quest apart houden voor een bestelling die is geplaatst en zelfs al betaald!
En Megastore Amsterdam is ook prima.

Graag goede klanterservice met een nette oplossing dat een filiaal een buggy apart houdt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kverwiel