Klacht: Wij krijgen ons geld nog steeds niet terug van Budget Energie ( gas en elektriciteit ).

Ivdv87 op 08 juli 2013 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar hebben wij een jaarcontract afgesloten bij Budget Energie voor gas en elektriciteit. Zij waren de goedkoopste en hadden zoals we konden zien een goede klantenservice. 2-4-2013 liep ons contract af en 8 weken (absurd lang) na de laatste dag van levering zouden wij de eindafrekening krijgen en het teveel betaalde bedrag terug gestort krijgen, dit was dus 28-5-2013. Tot op heden hebben wij ons geld nog steeds niet terug! Afgelopen vrijdag 5-7-2013 hebben wij eindelijk een mail met de eindnota gehad, 6 weken te laat! Hier staat in dat wij ons teveel betaalde bedrag PAS over 14 DAGEN terug gestort krijgen! Het gaat wel even over dik €1400 wat wij hard nodig hebben. Hoe lang kan dit wel allemaal niet duren? Krijgen zij nu lekker veel rente van ons geld dat ze niet overmaken? Wij zijn hier zeer kwaad over dat het allemaal zolang duurt bij deze mensen. Wij willen hoe ook rente over. Ze hebben ons verteld dat ze een achterstand hebben met de administratie door een nieuw systeem, maar dit duurt wel erg lang en gezien de eindnota er nu is, kan het geld toch ook meteen terug gestort worden? ALS wij eindelijk ons geld terug zouden krijgen, dan is dat dus 7 weken te laat. We begrijpen niet hoe dit bedrijf zo met hun klanten om kan gaan. Wij zouden mensen adviseren om nooit klant te worden bij Budget Energie, je krijgt je geld gewoon niet terug en ze zijn ook niet vlot met reactie’s geven, kortom een flut bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Wij willen morgen ons geld op de rekening terug zien, zo niet dan willen wij rente over het bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb Budget Energie een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 01 augustus 2013 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas is de teruggave vertraagd. Inmiddels is het verschuldigde bedrag uitgekeerd aan de klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Budget Energie beoordeeld.

Ivdv87

Heeft op 01 augustus 2013 om 16:26 geantwoord

Wij zijn totaal niet tevreden met de oplossing, zij hebben ons beloofd dat wij ons geld eerder dan 14 dagen op onze rekening gestort zouden hebben, maar dit is er niet van gekomen, weer een belofte die ze niet na zijn gekomen. Zo hebben zich gewoon aan de 14 dagen gehouden en ons alleen maar smoesjes bezorgt. Het enige waar we blij mee zijn is dat we eindelijk ons geld terug hebben. Kortom klantenservice/klantvriendelijkheid bestaat niet bij hun, wij zijn nog meer van mening na deze laatste belofte, die ze niet na zijn gekomen, dat het echt een flut bedrijf is die niet te vertrouwen is.

Alle klachten die gemeld zijn door