Mijn Klacht:
Vorig jaar hebben wij een jaarcontract afgesloten bij Budget Energie voor gas en elektriciteit. Zij waren de goedkoopste en hadden zoals we konden zien een goede klantenservice. 2-4-2013 liep ons contract af en 8 weken (absurd lang) na de laatste dag van levering zouden wij de eindafrekening krijgen en het teveel betaalde bedrag terug gestort krijgen, dit was dus 28-5-2013. Tot op heden hebben wij ons geld nog steeds niet terug! Afgelopen vrijdag 5-7-2013 hebben wij eindelijk een mail met de eindnota gehad, 6 weken te laat! Hier staat in dat wij ons teveel betaalde bedrag PAS over 14 DAGEN terug gestort krijgen! Het gaat wel even over dik €1400 wat wij hard nodig hebben. Hoe lang kan dit wel allemaal niet duren? Krijgen zij nu lekker veel rente van ons geld dat ze niet overmaken? Wij zijn hier zeer kwaad over dat het allemaal zolang duurt bij deze mensen. Wij willen hoe ook rente over. Ze hebben ons verteld dat ze een achterstand hebben met de administratie door een nieuw systeem, maar dit duurt wel erg lang en gezien de eindnota er nu is, kan het geld toch ook meteen terug gestort worden? ALS wij eindelijk ons geld terug zouden krijgen, dan is dat dus 7 weken te laat. We begrijpen niet hoe dit bedrijf zo met hun klanten om kan gaan. Wij zouden mensen adviseren om nooit klant te worden bij Budget Energie, je krijgt je geld gewoon niet terug en ze zijn ook niet vlot met reactie’s geven, kortom een flut bedrijf.
Gewenste Oplossing:
Wij willen morgen ons geld op de rekening terug zien, zo niet dan willen wij rente over het bedrag.