Mijn Klacht:
Heb vorige maand aangegeven verbruik per mail te wiilen blijven ontvangen. Tot op heden nog geen opgave ontvangen
Gewenste Oplossing:
Inzage maandelijks verbruik en kosten.
seide-van der Velde op 16 februari 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers
Heb vorige maand aangegeven verbruik per mail te wiilen blijven ontvangen. Tot op heden nog geen opgave ontvangen
Inzage maandelijks verbruik en kosten.
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen
Bericht van Budget Energie
9 maanden geleden - Goedemorgen, Goed dat u ons laat weten geen verbruiksoverzicht per e-mail te ontvangen. Om te onderzoeken wat daar de reden van is, heb ik intern een klacht aangemaakt. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op. Bedankt voor uw geduld alvast. Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 06 maart 2024 om 09:52 geantwoord
Goedemorgen,
U heeft een paar keer contact gehad met de behandelaar van uw klacht. Het blijkt dat u geen energie rapport kunt ontvangen met een dynamisch contract. Wij hebben daarom afgesproken dat wij een extra scherp vast contract aanbieden. Zodra dit actief is, ontvangt u weer de rapporten. Nogmaals excuses voor dit ongemak.
Bedankt voor al uw begrip en geduld!
Met vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis
Heeft op 06 maart 2024 om 10:37 geantwoord
Wel erg laat.
Reactie van de melder van de klacht seide-van der Velde
8 maanden geleden - Heeft lang geduurd. Geen reacties op mails, foute reactie op tefenooncontact. Pas na inschakeling van klacht.nl komt de oplossing.