Klacht: Verbruiksoverzicht

seide-van der Velde op 16 februari 2024 over Energie van Budget Thuis in de categorie Energieleveranciers

Energie van Budget Thuis klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Energie van Budget Thuis has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 6 maart 2024
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen, U heeft een paar keer contact gehad met de behandelaar van uw klacht. Het blijkt dat u geen energie rapport kunt ontvangen met een dynamisch contract. Wij hebben daarom afgesproken dat wij een extra scherp vast contract aanbieden. Zodra...

Klanttevredenheid: 5.0/10 ★★★☆☆
Status Opgelost
Datum 16 februari 2024

Een klant van Budget Energie heeft aangegeven dat hij vorige maand verzocht heeft om het verbruik per e-mail te ontvangen, maar tot nu toe geen opgave heeft ontvangen. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Heb vorige maand aangegeven verbruik per mail te wiilen blijven ontvangen. Tot op heden nog geen opgave ontvangen

Gewenste Oplossing:

Inzage maandelijks verbruik en kosten.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energie van Budget Thuis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Energie van Budget Thuis in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemorgen, Goed dat u ons laat weten geen verbruiksoverzicht per e-mail te ontvangen. Om te onderzoeken wat daar de reden van is, heb ik intern een klacht aangemaakt. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op. Bedankt voor uw geduld alvast. Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Energie van Budget Thuis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Energie van Budget Thuis

Heeft op 06 maart 2024 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

U heeft een paar keer contact gehad met de behandelaar van uw klacht. Het blijkt dat u geen energie rapport kunt ontvangen met een dynamisch contract. Wij hebben daarom afgesproken dat wij een extra scherp vast contract aanbieden. Zodra dit actief is, ontvangt u weer de rapporten. Nogmaals excuses voor dit ongemak.

Bedankt voor al uw begrip en geduld!

Met vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis

seide-van der Velde

Heeft op 06 maart 2024 om 10:37 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Wel erg laat.

Reactie van de melder van de klacht seide-van der Velde

2 jaren geleden - Heeft lang geduurd. Geen reacties op mails, foute reactie op tefenooncontact. Pas na inschakeling van klacht.nl komt de oplossing.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij geschillen met uw energieleverancier kunt u naar de Geschillencommissie Energie. Leveranciers mogen geen onredelijke opzegboetes rekenen en moeten transparant zijn over tarieven.

Bron: ACM / Geschillencommissie Energie