Klacht: Verbruik niet in te zien via Mijn Budget of de App

Pieter de Mol van Otterloo op 30 januari 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De budget energie app werkt al maanden niet. Het is erg erg vervelend, ik heb diverse keren contact opgenomen met de klantenservice maar helaas krijg elke keer een nieuwe leugen.
Ik geef het altijd aan dat de app al weken niet werkt, zeggen ze dat er storing is.
Ik heb een klacht ingediend via hun klachtenformulier maar ik heb nog niets te horen gekregen.
Ik ben van plan om echt over te stappen naar een andere leverancier en/of naar RADAR te gaan
Ik heb mijn verbruik maanden niet gezien en dit kan zo langen niet. Wel geld innen en geen kwaliteits prodkt leveren!!

Budget energie graag een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Dat ik zo snel mogelijk mijn verbruik voor elektra en gas via mijn budget en de app kan inzien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

10 maanden geleden - Goedemorgen, Wat vervelend dat u het verbruik niet kunt inzien en u het gevoel heeft dat er tegen u gelogen wordt. Ik zie dat u pas enkele weken klant bent. Het kan altijd een week of 2 duren eer al het verbruik is ontvangen en verwerkt. Ook is het toestemming geven voor dagelijks uitlezen een proces dat even kan duren. Om te onderzoeken waarom u nog geen verbruik ziet, heb ik een klacht aangemaakt. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op. Bedankt voor uw geduld alvast! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Budget Energie

9 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor het toesturen van de foto's en informatie. We gaan er meteen mee aan de slag. Zodra er meer duidelijkheid is, nemen we natuurlijk weer contact met u op. We hebben er alle vertrouwen in, dat we dit kunnen oplossen samen! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 06 maart 2024 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Inmiddels is het verbruik inzichtelijk in de app. Fijn dat we u hiermee konden helpen. Uw klacht staat nog wel open, omdat u nog een aantal andere vragen had. Natuurlijk bespreken wij die ook nog met u.

Omdat deze online klacht uitsluitend over het verbruik ging, zal ik hem hier sluiten. Nogmaals bedankt voor uw geduld en begrip!

Met vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter de Mol van Otterloo