Klacht: overstap

op 10 mei 2014 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Ik zit nu een jaartje bij deze energie maar door een beter bod ga ik nu na oxxio dat ik een boete moet betalen dat is bekend maar dat ook nog eens via de nuon gaat vind ik erg vreemd zonder dat ik daar iets van af weet ik zou overstappen zonder zorgen maar na al deze klachten te lezen en nu maar in gesprekken moet na deze op te lossen want ik heb nog geen kaart met meterstanden ingevuld niks maar ik heb nog geen stroom van een ander maar moet de boete al wel betalen erg raar

Wanneer het geld op de rekening staat wat ik teveel heb betaals en overgestapt ben met meer overzicht

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 12 mei 2014 om 10:44 geantwoord

Geachte mevrouw Bouwman,

Inmiddels heeft u contact gehad met onze een van onze medewerkers. Daaruit is gebleken dat de boete die u ontvangt nog van Nuon is en niet een boete van Budget Energie.
In dit gesprek is besloten dat u contact met Nuon opneemt hiervoor. Wij zullen de klacht daarom sluiten.

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door patje72