Klacht: Onterechte aanmaningen, slechte helpdesk

leonar op 07 maart 2013 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ah het zit hier vol medewerkers van budget energie waarschijnlijk.

Overgestapt naar dit verschrikkelijke bedrijf. Gebeld over een probleem met mijn bank waardoor ik iets later moest betalen dit was goed. Vervolgens, aanmaningen eerst 15 euro die ik betaald heb, vervolgens krijg ik aanmaningen voor een rekening die al lang betaald was ze dreigen ondanks telefonisch contact gelijk met afsluiting in mijn geval nu om 25 euro, een brief van mijn gemeente gekregen want ze geven alles gelijk door. Betalingen worden niet goed verwerkt. Helpdesk kan en doet niks. Mijd dit bedrijf als de pest ik ga de boete betalen en terug naar electrabel. Wat een rotzakken zijn dit. Gelukkig kan ik het betalen. Maar een bijstandmoeder zouden ze helemaal kapot hebben gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Als ik gratis zonder boete bij ze weg kan

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb Budget Energie een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 11 juni 2013 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

- Alle betalingen zijn voldaan behalve de kosten van €25 euro. Klant heeft toegezegd deze te zullen overmaken.

- Omdat er geen bedrag van €167 openstaat, is er een verzoek naar de facturatie-afdeling verstuurd om het versturen van de onterechte aanmaningen te staken.

Alle klachten die gemeld zijn door