Klacht: Onmogelijk veel stroom verbruikt volgens de app

[email protected] op 10 januari 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de app hebben we afgelopen zaterdag 9345 kWh stroom verbruikt. Ook nog met het normaal tarief, wat op zaterdag helemaal niet kan. Thuis de meterstanden gecontroleerd, verbruik volgens de app klopt niet. Vandaag verschillende keren contact proberen te zoeken via de chat en telefonisch, maar dit is niet gelukt. Graag een oplossing voor deze fout

Gewenste Oplossing:

Weer kloppende verbruik standen in de app. En graag een bevestiging dat het in jullie systeem wel klopt.

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

10 maanden geleden - Goedemiddag, Goed dat u dit laat weten aan ons. Heel begrijpelijk dat u hiervan schrikt. De meterstanden geven wel een juist (normaal) verbruik aan, maar het verbruiksoverzicht inderdaad niet. Om dit verder voor u uit te zoeken heb ik intern een klacht aangemaakt. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op. Bedankt voor uw geduld alvast! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Budget Energie

10 maanden geleden - Goedemiddag, Allereerst mijn excuus voor het feit dat wij u zo hebben laten schrikken. Het blijkt dat wij per abuis een meterstand als dagverbruik hebben weergegeven op Mijn Budget. Op het maandelijks energierapport zal gelukkig wel een juist verbruik staan. Onze IT afdeling onderzoekt momenteel de oorzaak en een mogelijke oplossing. Ik wil graag benadrukken dat dit zogenaamde verbruik onjuist is en u niet hoeft af te rekenen. Zodra er meer duidelijkheid is, neem ik opnieuw contact met u op. Bedankt voor uw begrip alvast! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 25 januari 2024 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Zoals afgesproken kom ik graag terug op uw klacht. De oorzaak van deze afwijkende piek in uw verbruik is gevonden én opgelost. Op het verbruiksoverzicht ziet u nu weer het juiste verbruik. Ook attendeer ik u erop dat op 5 en 6 januari de uitlezing niet gelukt is en u op 7 januari 2024 het totale verbruik van deze 3 dagen ziet. Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak en fijn dat we het hebben kunnen oplossen voor u.

Bedankt voor uw geduld en begrip!

Met vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis

[email protected]

Heeft op 25 januari 2024 om 18:26 geantwoord

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Prima

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]