Klacht: Mevrouw van der Schriek

Centrica op 20 augustus 2013 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben geen klant, maar jullie incasseren wel van mijn rekening. Ben ik niet van gediend, heb ik ook gemeld via het contactformulier. Nog geen reactie ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ophouden met incasseren van voorschotten, terwijl ik geen klant ben en ook nooit zal worden!!! Graag spoedige afhandeling van deze klacht. Ik blijf de bedragen storneren, maar ga ervan uit dat dit door jullie met spoed wordt opgepakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Budget Energie beoordeeld.

Centrica

Heeft op 21 augustus 2013 om 14:57 geantwoord

Met dank aan Lotte is het eea toch nog snel opgelost!

Budget Energie

Heeft op 21 augustus 2013 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben ten onrechte tweemaal een bedrag geïncasseerd van het rekeningnummer. Het rekeningnummer was foutief gekoppeld aan een klant van ons. Wij hebben dit rekeningnummer direct aangepast.

Alle klachten die gemeld zijn door