Klacht: Megawinsten door uitschrijven boetes

op 22 april 2014 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben middels Consumentenbond november 2013 lid geworden van Budgetenergie.
Half januari heeft Budgetenergie mijn contract eenzijdig ontbonden.
Wat een ellende ik door Budgetenergie en Consumentenbond gehad.
Budgetenergie heeft mij als wanbetaler gecodeerd, terwijl ik tot eind februari alle rekeningen had betaald.
Hierdoor met veel moeite nieuwe leverancier moeten zoeken.
Netbeheer dreigde met afsluiting.
Budgetenergie blijft rekeningen sturen. Ze zijn vastbesloten klanten financieel uit te kleden. Daar halen ze hun winsten uit.En de Consumentenbond treed hier niet tegen op. Schandalig!!
Waar is de Consumentenbond dan voor? Niet voor consumenten in ieder geval. Triest.. te triest voor woorden

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de consumentenbond optreed tegen de financiele uitkleed praktijken van Budget energie.
Het zijn doelbewuste oplicht praktijken.

Ondersteunt door Consumentenbond. Schandalig dat zij niet opkomen voor belangen van Consumenten!

Verder wil ik dat Budget energie ophoudt klanten financieel uit te kleden. Zielige bedrijfscultuur. Hou maar eens op klanten constanr financieel uit te kleden, met onterechte verhogingen . Zielig als een bedrijf daar zijn winsten uit haalt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 25 april 2014 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Gestel,

Naar aanleiding van uw klacht heeft u in maart contact gehad met onze afdeling klachtafhandeling. Helaas hebben wij niet telefonisch onze uitleg aan u kenbaar kunnen maken.
Wij hebben onze procedure gevolgd en daarin zijn geen fouten gemaakt.

Inmiddels is de eindnota betaald. De in rekening gebrachte sommatiekosten van € 40,- hebben wij zojuist kwijtgescholden. Hiermee kunnen wij uw dossier afsluiten, het saldo komt op nul euro.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]