Klacht: Langs de deur

op 06 augustus 2014 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Komt een verkoper aan mijn deur die vraagt om iets wat hem niet aan gaat en dat is mijn jaar afrekening.. Ik zeg tegen deze beste man (wat mijn buren ook gehoord hebben… dat ik Niet ga overstappen en dat ik op dit moment Geen tijd heb.. Krijg ik als antwoord dit duurt maar even en daarna ga ik weer verder, En hij wacht wel even totdat ik de rekening erbij heb gepakt…. Ik spreek geen duits geen engels of andere taal nee=nee.
Ik hield me rustig maar inwendig vreet ik me op…

Als ze weg blijven... Als ik een andere leverancier wil regel ik dat ZELF wel!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte meneer Gerrijts,Bedankt voor uw melding en onze excuses voor de benadering van onze verkoper. Wij willen continue verbeteren en hechten dan ook veel waarde aan onze klantreacties. Kunt u zich herinneren wanneer zij bij u aan de deur zijn geweest? Of kunt u zich wellicht zelfs zijn naam herinneren? Wij willen graag de desbetreffende verkoper aan kunnen spreken.Alvast bedankt voor uw reactie! met vriendelijke groet, Budget Energie webcare

Reactie van de melder van de klacht Gerrijts

5 jaren geleden - Euh, We praten hier over een klacht van 8 augustus en u reageert nog op 15 september.. U zult nu wel snappen dat ik niet meer weet wie het was.. Ik weet alleen dat ik dezelfde dag hier gereageert heb..

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte meneer Gerrijts,Excuses voor de late reactie op deze website. Aangezien u aangeeft dat u niet gebeld wenst te worden bericht ik u als volgt. Onze excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft vanwege het bezoek van onze verkoper bij u aan de deur. De verkopers worden continue getraind en alle feedback wordt daarin meegenomen, ook uw bericht wordt doorgegeven. Bedankt voor uw melding.Wanneer u nog vragen heeft of andere opmerkingen, kunt uiteraard altijd contact met ons opnemen.Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte meneer Gerrijts,Excuses voor onze late reactie op deze website. Aangezien u heeft aangegeven dat u niet gebeld wenst te worden bericht ik u graag als volgt. Onze excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft vanwege het bezoek van onze verkoper. Wij trainen onze verkopers continu, alle feedback wordt hierin meegenomen. Ook uw opmerking wordt doorgegeven, dank hiervoor. Mocht u nog vragen of andere opmerkingen hebben dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Budget Energie

Heeft op 24 september 2014 om 09:01 geantwoord

Geachte meneer Gerrijts,

Excuses voor onze late reactie op deze website.

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrijts