Klacht: Klant over Levering Gas-Electra, onderbezetting? Cijfer 3

100Bowie100 op 01 augustus 2013 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb het afgelopen jaar netjes elke maand het voorschotbedrag overgemaakt tussen de 10e / 15e van de maand en heb in dit jaar +/- 10 x een incassobureau aan de lijn gehad, een schrijven van gehad? Tot enorme ergenis aan toe.

Daarnaast de begin – eindstand doorgegeven aan BudgetEnergie en i.p.v. een correcte jaarafrekening een 2X zo hoge jaarafrekening ontvangen? Dit aangegeven, vervolgens het verzoek of ik
* eerst de verkeerde jaarafreking wil betalen
* maandbedrag verhoogd van EURO 100,- > EURO 250,-??
“volgens mij denken ze bij “BE” dat ik een bank ben?”

Elke contactmoment heeft minimaal 4 a 10 werkdagen op zich laten wachten en ik kan u vertellen dat ik nog nooit zo met mij is omgegaan bij andere energieleveranciers. Kan bijna zeggen tot het schandalige aan toe.

Ben overgestapt, wacht nog steeds op een correcte jaarafrekening en zal niet eerder betalen voor ik die heb ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Op zeer korte termijn een correcte jaarafrekening, n.a.v. aangeleverde meterstanden. Correctie van voorschot termijn hoeft niet, aangezien ik overgestapt ben naar een andere energieleverancier.

B.v.d. en vr. gr.
van der Wel

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 01 augustus 2013 om 17:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

De nota is opgemaakt en verstuurd per e-mail naar de klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Budget Energie beoordeeld.

100Bowie100

Heeft op 07 augustus 2013 om 18:56 geantwoord

Tot op heden is er geen correcte oplossing geboden, eerst geeft men aan dat ik ongeveer EURO 900,- terug mag ontvangen, opvolgend na verrekening EURO 650,- en nog een keer na verrekening EURO 250,- zal ontvangen??Ik heb geen idee waar men mee bezig is, moet ik dit nou serieus nemen!! Ik zal deze week alle betalingen nagaan en precies uitrekenen waar ik recht op heb, wat een drama administratie.... Mocht men dit niet betalen, dan zal ik verdere stappen ondernemen. Ben nog steeds een zeer ontevreden klant! zal deze week mijn berekenig aan u en budget energie communiceren. Gr. van der Wel

PS. ik ben ook van plan om hiervoor kosten in rekening te brengen, gezien alle tijd en energie ik hierin moet stoppen om enkel en alleen een goede jaarafrekening te mogen ontvangen, eigenlijk schaamteloos...

Alle klachten die gemeld zijn door