Mijn Klacht:
Heb het afgelopen jaar netjes elke maand het voorschotbedrag overgemaakt tussen de 10e / 15e van de maand en heb in dit jaar +/- 10 x een incassobureau aan de lijn gehad, een schrijven van gehad? Tot enorme ergenis aan toe.
Daarnaast de begin – eindstand doorgegeven aan BudgetEnergie en i.p.v. een correcte jaarafrekening een 2X zo hoge jaarafrekening ontvangen? Dit aangegeven, vervolgens het verzoek of ik
* eerst de verkeerde jaarafreking wil betalen
* maandbedrag verhoogd van EURO 100,- > EURO 250,-??
“volgens mij denken ze bij “BE” dat ik een bank ben?”
Elke contactmoment heeft minimaal 4 a 10 werkdagen op zich laten wachten en ik kan u vertellen dat ik nog nooit zo met mij is omgegaan bij andere energieleveranciers. Kan bijna zeggen tot het schandalige aan toe.
Ben overgestapt, wacht nog steeds op een correcte jaarafrekening en zal niet eerder betalen voor ik die heb ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Op zeer korte termijn een correcte jaarafrekening, n.a.v. aangeleverde meterstanden. Correctie van voorschot termijn hoeft niet, aangezien ik overgestapt ben naar een andere energieleverancier.
B.v.d. en vr. gr.
van der Wel