Klacht: Incasso, maar helemaal geen klant

argosmedia op 17 februari 2013 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom er zojuist achter dat Budget Energie 2x EUR 148,- en 1x EUR 71,88 heeft afgeschreven van mijn zakelijke rekening. Ik heb echter nog nooit van deze club gehoord en ben al helemaal geen klant van ze. En als ik al klant zou zijn, dan zou ik dat niet via mijn zakelijke rekening laten lopen.

Ik ga uit van een fout, maar dan wel een bizarre.

Gewenste Oplossing:

ZSM terugstorting van het geld, plus rente en uitvoerige excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Jurgen, Fijn dat we elkaar inmiddels gesproken hebben. Bij deze ook via dit forum een response op je klacht. Deze "spookaanmelding" is inmiddels geannuleerd, en je rekening nummer is verwijderd uit het systeem. Wij zijn nu bezig met het afhandelen van dit incident. Er wordt z.s.m. een credit factuur opgemaakt en uitbetaald voor de geïncasseerde nota's. Wanneer ik over meer concrete informatie beschik neem ik contact op! Met vriendelijke groet, BudgetEnergie Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 11 juni 2013 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jurgen,
Fijn dat we elkaar inmiddels gesproken hebben. Bij deze ook via dit forum een response op je klacht.
Deze “spookaanmelding” is inmiddels geannuleerd, en je rekening nummer is verwijderd uit het systeem. Wij zijn nu bezig met het afhandelen van dit incident. Er wordt z.s.m. een credit factuur opgemaakt en uitbetaald voor de geïncasseerde nota’s.
Wanneer ik over meer concrete informatie beschik neem ik contact op!
Met vriendelijke groet,
BudgetEnergie Webcare
Antwoorden

Alle klachten die gemeld zijn door