Klacht: foutief bedrag berekend voor GAS

Theo-J op 22 maart 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

15 maart 2024 probleem voorgelegd aan klantenservice medewerker, in de wacht gezet en na enkele minuten verbinding zonder waarschuwing verbroken. niet teruggebeld. via email contact met incasso afdeling. na eerste mail waarin budgetenergie zelfs nog een lager (kaal) tarief voor gas aangeeft, geen reactie terug maar slecht een (automatische?) mededeling dat men liever telefonisch of via Chatbox contact heeft. 22 maart 2024 nogmaals gebeld, medewerkster houdt vol dat ik ook voor gas een variabel contract heb (niet correct) en hangt zonder waarschuwing op. Hoe kun je op deze manier een verschil bespreken en oplossen?

inmiddels nogmaals contact gehad via een derde medewerker en probleem duidelijk en opgelost.

Gewenste Oplossing:

op een normale manier, met de juiste medewerker, een verschil kunnen bespreken. Gebruik van email twee kanten op niet alleen voor Budgetenergie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

8 maanden geleden - Goedemorgen, Wat jammer dat u onprettige contacten heeft gehad met onze klantenservice. Zojuist heb ik intern een klacht aangemaakt. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op om het verschil met u te bespreken. Bedankt voor uw geduld alvast! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 02 april 2024 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Zojuist heeft u telefonisch contact gehad met de behandelaar van uw klacht. Zij heeft de tarieven en uw contract met u doorgenomen. De afwijking in het gastarief wordt veroorzaakt door de gestegen energiebelasting op gas per 11 januari 2024.

Ik wil u daarnaast bedanken voor het feit dat u de gebrekkige communicatie met onze klantenservice heeft aangekaart. Mijn excuses voor dit ongemak. Vanzelfsprekend worden de betreffende medewerkers van feedback voorzien.

Bedankt voor uw tijd en begrip en een fijne dag gewenst verder!

Meet vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis

Alle klachten die gemeld zijn door Theo-J