Klacht: Energieverbruik op 1 dag van 2.237 euro geregistreerd, incorrect en klantenservice niet bereibkaar!

SusanMB op 10 januari 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De app heeft er weken uitgelegen. Eindelijk kan ik vandaag weer inloggen. Ik schrik: een energie verbruik van meer dan 6000 kw op 1 dag geregistreerd! Kosten: euro 2.237 voor 1 dagje stroom. Budget Energie is onbereikbaar, alleen de chatbot werkt en verder sta je uuuuuuuren in een wachtrij. Behoorlijk angstaanjagend.

Gewenste Oplossing:

Herstel van de gemaakte fouten, een werkende app.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

10 maanden geleden - Goedemorgen, Dat is inderdaad enorm schrikken, ineens zo'n onverklaarbare piek in uw verbruik. Goed dat u hiervoor melding maakt. Om dit te onderzoeken, heb ik intern een klachten proces opgestart. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op. Mede door de feestdagen, kan een eerste reactie wel iets langer op zich laten wachten. Ik vraag u daarom vriendelijk om geduld en begrip. Bedankt alvast! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Budget Energie

10 maanden geleden - Goedemiddag, Allereerst mijn excuus voor het feit dat wij u zo hebben laten schrikken. Het blijkt dat de meterstand die wij hebben uitgelezen voor uw maandelijkse energierapport op 8 januari 2024, per abuis als verbruik is weergegeven op Mijn Budget. Op het maandelijks energierapport staat gelukkig wel een juist verbruik. Onze IT afdeling onderzoekt momenteel de oorzaak en een mogelijke oplossing. Ik wil graag benadrukken dat dit zogenaamde verbruik onjuist is en u niet hoeft af te rekenen. Zodra er meer duidelijkheid is, neem ik opnieuw contact met u op. Bedankt voor uw begrip alvast! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 25 januari 2024 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Zoals afgesproken kom ik graag terug op uw klacht. De oorzaak van deze afwijkende piek in uw verbruik is gevonden én opgelost. Op het verbruiksoverzicht ziet u nu weer het juiste verbruik. Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak en fijn dat we het hebben kunnen oplossen voor u.

Bedankt voor uw geduld en begrip!

Met vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis

Alle klachten die gemeld zijn door SusanMB