Klacht: De app voor het dynamisch energiecontract werkt al weken niet

wouter Schoneveld op 11 januari 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De app voor het dynamisch energiecontract waarmee de uurprijzen voor stroom en dagprijzen voor gas inzichtelijk gemaakt worden werkt al ruim drie weken niet.
Hierdoor weet ik niet wat ik verbruik en wat de kosten zijn.

Gewenste Oplossing:

De app werkte voorheen prima maar sinds drie weken helemaal niet meer. De app moet gewoon weer werken als voorheen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

10 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor het melden van deze storing. Ik begrijp dat het niet de bedoeling kan zijn dat de app nu niet meer werkt. Mijn excuus alvast daarvoor. Om dit uit te zoeken én op te lossen, heb ik intern een klacht aangemaakt. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op. Bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Budget Energie

10 maanden geleden - Goedemiddag, Op 23 januari 2024 heb ik u een e-mail gestuurd en gevraagd om aanvullende informatie. Misschien heeft u mijn bericht over het hoofd gezien? Ik vraag u daarom vriendelijk om te reageren op mijn e-mail, zodat ik de oorzaak van de storing kan onderzoeken. Heeft u daarnaast nog andere vragen, help ik u daar ook mee. Alvast bedankt voor uw tijd! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 31 januari 2024 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie, waarin u aangeeft dat de app weer naar behoren werkt, dat is goed nieuws!

Mocht de app toch weer problemen veroorzaken, mag u reageren op mijn e-mail. Dan help ik u graag verder.

Nogmaals bedankt en een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie van Budget Thuis

Alle klachten die gemeld zijn door wouter Schoneveld