Klacht: Dashboard opent al weken niet

Jean-Paul Calon op 02 april 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dashboard opent niet. De foutmelding verschijnt al weken.
Dit zowel op telefoon als tablet.
Cash opschonen, herinstalleren, herstarten, niets helpt.
Ik zie geen verbruik, of kan geen termijnbedrag wijzigen.
Zeer bedroevend. Als dit niet snel wordt opgelost, stap ik z. s.m. over naar andere leverancier.

Mvg
JP Calon

Gewenste Oplossing:

100 % Werkende app zonder foutmeldingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 03 april 2024 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

U heeft inmiddels contact gehad met onze klantenservice hierover. U heeft de volgende uitleg gekregen:

Klanten met netbeheerder Stedin/Enduris in de regio Zeeland ervaren momenteel problemen met het dagelijks uitlezen van meterstanden. Zij zien een 'Helaas het is niet gelukt' -melding wanneer zij hun verbruik willen inzien.

Het probleem is bekend bij Stedin/Enduris. De verwachting is, dat de klanten die dit betreft, een administratieve meterwissel gaan krijgen. Dat wil zeggen dat er een langer meternummer wordt gekoppeld aan de aansluiting van de klant. Zodra dit heeft plaatsgevonden zou het uitlezen weer moeten werken. Deze fix staat gepland voor medio april.

Aangezien Stedin/Enduris al werken aan een oplossing, zal ik uw klacht sluiten. Ik vraag u vriendelijk om geduld.

Met vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis

Alle klachten die gemeld zijn door Jean-Paul Calon