Klacht: Budget energie betaalt niet na eindafrekening

op 16 oktober 2014 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een fout van onze nieuwe energie leverancier zijn we voor het aflopen van de overeenkomst vertrokken bij Budgetenergie. De nieuwe leverancier heeft deze kosten voor zijn rekening genomen, echter moet Budgetenergie nog circa 465 Euro terugbetalen.

Na eindafrekening schriftelijk een bevestiging gekregen op 4 september 2014 dat dit bedrag binnen 2 weken zou worden overgemaakt. Niets blijkt minder waar. We hebben inmiddels veel te vaak gebeld en gemaild naar deze onbetrouwbare leverancier. Er zijn meerdere toezeggingen gedaan, excuses gemaakt en wat al niet meer. Tot vandaag nog geen cent gezien, waarop ik besloten heb deze nare ervaring op internet te zetten op zo veel mogelijk fora om consumenten te waarschuwen voor dit onbetrouwbare bedrijf.

Gewenste Oplossing:

VANDAAG ons geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw,Graag ga ik dit voor u na. Als u op 4 september een bevestiging heeft gehad dan zou het geld inderdaad al lang gestort moeten zijn. Heeft u een postcode/huisnummer of een klantnummer voor mij? Dan kan ik uw gegevens in ons systeem vinden.Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 11 mei 2015 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door chrispas