Klacht: App werkt niet hoed

AdAd op 02 april 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kan geen verbruiksgegevens inzien bij energie

Gewenste Oplossing:

Goed werkende app

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

8 maanden geleden - Goedemorgen, Goed dat u laat weten het verbruik niet in te kunnen zien. Om dit te onderzoeken, heb ik intern een klacht aangemaakt. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op. Weet u dat u dit soort meldingen ook altijd kan doen via https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice U wordt dan nog sneller geholpen. Alvast bedankt voor uw geduld! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 17 april 2024 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

U heeft inmiddels contact gehad met de behandelaar van uw klacht. Het probleem hebben wij kunnen verhelpen en uw dag verbruik is weer inzichtelijk. Fijn dat we u konden helpen!

Bedankt voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis

AdAd

Heeft op 17 april 2024 om 12:25 geantwoord

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door AdAd