Klacht: app werkt niet

Erik Gierveld op 06 maart 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al dagen mijn verbruik te zien, maar de app lijkt niet te werken

Gewenste Oplossing:

Zet de app aan

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

9 maanden geleden - Goedemorgen, Goed dat u ons laat weten dat de app niet werkt. Om het probleem te achterhalen, heb ik intern een klacht aangemaakt. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op. Weet u dat u via onze klantenservice nog sneller geholpen kan worden? Via https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice vindt u alle contactgegevens. Alvast bedankt voor uw geduld! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 19 maart 2024 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Zojuist heeft u telefonisch contact gehad met de behandelaar van uw klacht. Het is u nu duidelijk dat het verbruik altijd pas de dag erna zichtbaar is, en niet op de dag zelf. U kunt nu gelukkig ook uw verbruik inzien. Fijn dat dit opgelost is.

Bedankt voor uw begrip en uw tijd. Wij wensen u een hele mooie dag toe!

Met vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Gierveld