Mijn Klacht:
Ik probeer al dagen mijn verbruik te zien, maar de app lijkt niet te werken
Gewenste Oplossing:
Zet de app aan
Erik Gierveld op 06 maart 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers
Ik probeer al dagen mijn verbruik te zien, maar de app lijkt niet te werken
Zet de app aan
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen
Bericht van Budget Energie
9 maanden geleden - Goedemorgen, Goed dat u ons laat weten dat de app niet werkt. Om het probleem te achterhalen, heb ik intern een klacht aangemaakt. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op. Weet u dat u via onze klantenservice nog sneller geholpen kan worden? Via https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice vindt u alle contactgegevens. Alvast bedankt voor uw geduld! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 19 maart 2024 om 12:02 geantwoord
Goedemiddag,
Zojuist heeft u telefonisch contact gehad met de behandelaar van uw klacht. Het is u nu duidelijk dat het verbruik altijd pas de dag erna zichtbaar is, en niet op de dag zelf. U kunt nu gelukkig ook uw verbruik inzien. Fijn dat dit opgelost is.
Bedankt voor uw begrip en uw tijd. Wij wensen u een hele mooie dag toe!
Met vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis