Klacht: App werkt niet

Dhr Ossenblok op 06 maart 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is al maanden niet mogelijk om het dagelijks verbruik in de app af te lezen. Elke keer krijg ik de melding; oeps er is iets mis gegaan. Ik krijg wel mijn maandelijks verbruik op de mail dus ze kunnen het wel uitlezen. Heb hier al diverse keren contact over gehad met klantenservice en telkens gedaan wat ze zeiden en ook lieten ze me weten de app gereset te hebben, maar nog steeds werkt het niet. Ben er wel klaar mee om zo aan het lijntje gehouden te worden en denk er over om over te stappen, want hoe moeilijk kan het zijn?

Gewenste Oplossing:

Zorg dat ik serieus genomen wordt en maak dat ik mijn dagelijks verbruik weer kan aflezen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

9 maanden geleden - Goedemiddag, Wat vervelend dat dit probleem al langer speelt. Ik begrijp zeker dat u een oplossing wil. Ik heb daarom intern een klacht voor u aangemaakt, zodat u 1 aanspreekpunt hiervoor heeft. Onze medewerker neemt zo snel mogelijk contact met u op. Bedankt voor uw geduld alvast! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Budget Energie

8 maanden geleden - Goedemiddag, Inmiddels is er al een aantal keer contact geweest met de behandelaar van uw klacht. Het blijkt dat wij op 1 van uw telwerken steeds een foutcode ontvangen bij het uitlezen. Om deze reden kunt u uw verbruik niet inzien. In het maandelijks verbruiksoverzicht ziet u ook alleen het verbruik van de telwerken dat wij wel kunnen uitlezen. U heeft al contact opgenomen met uw netbeheerder voor deze storing, maar jammer genoeg hebben zij het erg druk, waardoor de storing nog niet is opgelost. Natuurlijk houden wij uw klacht open, tot dit opgelost is. Ook mag u met al uw vragen altijd contact opnemen met de behandelaar van uw klacht. Bedankt voor uw geduld! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 17 april 2024 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

De behandelaar van uw klacht heeft aangegeven dat uw verbruik weer inzichtelijk is en de storing is opgelost. Dat is goed nieuws! Ik sluit daarom uw klacht. Heeft u toch nog vragen, of opnieuw hulp nodig, mag u altijd rechtstreeks contact opnemen met de behandelaar van uw klacht. Zij helpt u met alle plezier.

Bedankt voor uw geduld!

Met vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Ossenblok