Klacht: App werkt al weken niet

JPickwick op 01 februari 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben overgestapt naar Budget Energie ivm de goede tarieven. Al vanaf dag werkt de app niet naar behoren. Er is geen inzage in het verbruik. Na gebeld te hebben(en een slap excuus te horen kreeg), meerdere malen een klacht ingediend bij Budget Energie. HIer wordt niet op gereaegeerd.
Dit wordt een jaartje ‘uitzitten’ en dan snel weer overstappen mits er niet snel een oplossing komt. De termen ‘onze IT afdeling is er mee bezig’ en ‘het duurt altijd erg lang voordat er ingelezen kan worden bij nwe klanten’ heb ik al gehoord en zijn simpelweg onzin.

Gewenste Oplossing:

Inzage in verbruik en/of tegemoetkoming.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 01 februari 2024 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Natuurlijk begrijp ik dat u de app wilt kunnen gebruiken. Het klopt inderdaad dat het bij nieuwe klanten altijd even kan duren er het verbruik zichtbaar is. U bent net pas 2 weken klant bij ons en ik zie dat uw beginstanden in EDSN nog niet zijn geaccordeerd door Liander. Meestal is dit binnen 1 week gebeurd, maar kan maximaal 3 weken duren. Ik ga er dan ook volledig vanuit dat uiterlijk volgende week uw meterstanden akkoord zijn en uw verbruik zichtbaar is.

Uw klacht hierover hebben wij eergisteren ontvangen. U spreekt hierin over een storing, maar deze storing is alleen van invloed op klanten met een dynamisch contract en is inmiddels verholpen. U heeft een vast contract en heeft daar daarom geen last van gelukkig.

Bedankt voor uw geduld n begrip!

Met vriendelijk groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis

Reactie van de melder van de klacht JPickwick

10 maanden geleden - Na de maximale termijn van 3 weken(eigen woorden Budget Energie)werkt de inzage in het verbruik nog steeds niet. De app is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maat ook dat helpt niet.

Bericht van Budget Energie

10 maanden geleden - Goedemorgen, Wat vervelend dat u het verbruik nog niet kunt inzien. Dit zou nu inderdaad wel mogelijk moeten zijn. Ik vraag u daarom vriendelijk om contact op te nemen via 020 - 2055555. Een medewerker zal dan samen met u een analyse maken van het probleem. Bedankt voor uw tijd alvast! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Reactie van de melder van de klacht JPickwick

10 maanden geleden - Advies maar opgevolgd, en gebeld. Na 34 minuten kreeg ik het volgende bericht/advies: We zijn zo druk op die afdeling en het kan nog wel 2 maanden duren voordat de app goed werkt voor u. Nog even geduld meneer! Uiteraard niet mee akkoord gegaan en aangegeven dat ik geen klein kind ben en de smoesjes zat ben. Dit wordt een kortlopend contract.........Heel slecht!

JPickwick

Heeft op 07 maart 2024 om 10:52 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

2 maanden verder, app werk nog niet!

Alle klachten die gemeld zijn door JPickwick