Klacht: Afgesloten abonnement niet aangezet

Reike op 08 mei 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari j.l. Heb ik een Budget alles in 1 contract afgesloten. Daartoe zou de overstap van mijn oude provider KPN door Budget geregeld worden. Ik kreeg een modem van Budget en betaalde de instapkosten.
Onlangs bleek dat dat deze overstap niet is geregeld door Budget. Ik betaal nog steeds aan KPN.
Ik heb gebeld met de klantenservice. In dit contact wordt mij gemeld dat ik nalatig ben geweest. Ook zou ik voor een oplossing door de medewerker worden teruggebeld. Dat is niet gebeurd.
Ik dien een klacht in over deze bejegening, waarin Budget een fout heeft gemaakt en verzoek om een spoedige oplossing.

Gewenste Oplossing:

Aansluiting van het afgesloten abonnement en opzegging door Budget van mijn KPN abonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Budget Energie

Heeft op 13 mei 2024 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U heeft deze echter geplaatst bij Budget Energie, ik kan u daarom niet verder helpen. Ik vraag u vriendelijk om uw klacht opnieuw te plaatsen via:

https://www.klacht.nl/budget-alles-in-1/

Een medewerker van de juiste afdeling zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen. Bedankt voor uw begrip alvast!

Met vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Reike