Mijn Klacht:
Na aanvraag van een contract bij BudgetEnergie zijn er alleen administratieve fouten gemaakt waardoor ik met een geannuleerd contract, aanmaning en veel onduidelijkheid zit. Bij de aanvraag van het contract was alleen gas en geen elektriciteit in het contract opgenomen. Na twee maal een erg passieve medewerker te hebben gesproken was dit opgelost. Het volgende wat fout ging is het afschrijven van het vastrecht, deze is tweemaal geïncasseerd van mijn rekening (éénmaal het goede klant nummer, éénmaal van een onbekend klant nummer). Voor dat dit goed was doorgegeven heb ik drie keer moeten bellen met elke keer de verzekering dat het nu opgelost was. Na zelfs een aanmaning te hebben ontvangen begon ik mij toch erg te irriteren aan de non-communicatie tussen de afdelingen. Na de zesde keer bellen werd ik geholpen door een dame die naar de debiteuren afdeling is gelopen om het te regelen en mij later op de dag terug heeft gebeld om te zeggen dat alles nu in orde was. Zojuist heb ik wederom gebeld om te checken hoe alles er voor staat, omdat op de on-line portal wel mijn gegevens stonden maar geen product informatie. Blijkt nu dat mijn aanvraag geannuleerd was omdat er €15,- incasso kosten openstonden! Hallo BudgetEnergie, waar zijn we helemaal mee bezig? Als ik niet zo actief aan de lijn had gehangen had ik nu geen contract, inmiddels tweede aanmaning en nog steeds geen mogelijkheid om mijn meterstanden door te geven. Ik begrijp dat er qua service minder is te verwachten dan een ‘duurder’ merk, maar dit is gewoon frustrerend slecht. Kortom, als je je bij BudgetEnergie gaat aansluiten, kijk goed of alles klopt, zo niet, succes!
Gewenste Oplossing:
Terug storen telefoon kosten en 10% korting op eerste maandelijkse afschrijving, ik vind dit geen stijl van service. Zelf overal achteraan moeten bellen en elke keer weer constateren dat er iets fout is.