Klacht: aanvraag wat niet door gaat

slechtezaak dit op 02 juli 2013 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had een aanvraag gedaan maar nog niet zeker was en toen kreeg ik mail van hun terwijl ze me niks leveren ik eerst 871,88 euro overmaak
en nu zeggen ze dat ik niet betaal incasso kosten komen

Gewenste Oplossing:

dat het geaneleerd word want ik kan geen 871,88 euro betalen voor aansluiten dus heb niks aan dit

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb Budget Energie een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 05 juli 2013 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant heeft zichzelf aangemeld. Vervolgens gaat de wettelijke bedenktijd in van 8 dagen. Daarna heeft de klant een slechte kredietscore gekregen, waardoor er een borg betaald moest worden. Op verzoek van de klant is de aanvraag geannuleerd.

Alle klachten die gemeld zijn door