Klacht: BTW aktie Mediamarkt; produkt niet meer in voorraad?

op 04 februari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Tijdens de BTW aktie op zondag 2 februari wilde ik voor mijn zoon de Samsung Galaxy SIII mini 8190 Blauw voor 157,25 bestellen. Er verscheen een melding dat het toestel eerst wel en daarna niet meer op voorraad was.Ik heb maandagochtend 3 februari om 7.30 uur nogmaals op de website gekeken, het toestel was nu wel op voorraad echter tegen de prijs van 187,-. Vreemd dat de voorraad zo snel is aangevuld… Dat kan namelijk niet.

Ik heb de klantenservice gebeld en dit verhaal uitgelegd. Zij konden echter niets doen, de BTW aktie was namelijk afgelopen. Ik vind dit echter consumentenbedrog en een slechte service. Als klant zou ik waarderen als Mediamarkt het toestel alsnog levert tegen de verlaagde prijs; dan ben je pas betrouwbaar!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robbaas