Klacht: bsi defect van peugeot 208.

op 28 augustus 2017 over Peugeot in de categorie Automerken

Wij bezitten een peugeot 208 uit 2014.
Sinds een jaar zijn er continue problemen met, zoals men het noemt, lekstroom. inmiddels zijn we al een paar keer naar de de peugeot garage geweest in Hengelo bij Broekhuis, en zijn inmiddels al met de 4e accu bezig, de laatste accu was bijna meer dan 200euro omdat we volgens de monteur een start stop systeem in de auto hebben. Hetgeen absoluut niet waar is. ook de peugeot dokter is er bij geweest en deze vertelde dat het beste zou zijn om de bsi te gaan vervangen, lees wel..een advies.
Het houdt dus eigenlijk in dat ze de storing niet kunnen vinden en roepen dat de auto ook elders in onderhoud is geweest, ik zie dit als schuif af het probleem want we weten het niet. ook nu staan we wederom met een defecte auto. Volgens mij kan het nooit de bedoeling zijn dat een auto van amper 3 jaar het gehele computer systeem defct heeft. ook probeert men het af te schuiven op dat een andere garage, waar alleen olie en een luchtfilter is vervangen voor de Duitse TUV controle, deze storing heeft veroorzaakt. Ik vindt dat men, een coulance regeling kan gaan toepassen, immers hebben we al honderden van euro’s uitgegeven en het probleem is nog steeds niet verholpen.

Ik ben pas tevreden als ik het arbeidsloon vergoed krijg en een gedeelte van de BSI, immers ben ik al honderden euro's kwijt aan leen auto's en arbeidskosten en het probleem is nog niet verholpen.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peugeot

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peugeot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Belachelijk1