Klacht: Brutale Appie chauffeur rijdt me bijna van de weg af,

op 26 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Op de jan van galenstraat thv. de markthallen was ik op mijn snorscooter op het fietspad. ik reed richting centrum. Opeens kwam de AH appie vrachtwagen in een keer rechtsafslaan vanaf de autoweg. Ik ben rechtdoorgaandverkeer en hij moet wachten. Het werd bijna een frontale botsing voor mij. Ik hard toeteren van de schrik. En ik sprak daarop chauffeur aan, ik zei tegen hem van waar ben je mee bezig en ik ga een lacht over je indienen want je bent gevaarlijk bezig. De chauffeur antwoorde op een hondsbrutale wijze, van ja klaag me maar aan maak maar een foto en mij komen vertellen dat ik nog voldoende ruimte heb om te stoppen. Op het moment dat je geen voorrang verleent, zit je al fout. het woord ”sorry” of ”excuus” is dan wel voldoende en op zijn plaats. zo gezegd zo gedaan ik heb een foto gemaakt van hem met auto en kenteken. kenteken is 9-vsf-79 omstreeks 11 uur. AH moet zijn medewerkers beter ”africhten”
Ik hoop dat ze met een reactie komen hierop

Als die rijdende kamikaze piloot er op wordt aangesproken, en ik daar feedback van krijg. Mochten ze de foto willen hebben dan kan ik ze dat namailen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ali K