Klacht: brutaal te woord gestaan door medeekster

op 07 juli 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedeavond,
ik heb een klacht etos rotterdam centraal station.
je zou bij zwitsal producten een tas krijgen en die kreeg ik niet dus vroeg ik erom zei de verkoopster dat ik chagerijnig deed.
ik vond day ongehoord, zei dat ook ging ze te keer net zo lang ik de winkel uit was.
heb ik gelijk de klacht gemeld bij hoofdkantoor, ik zou terug worden gebeld en 2 weken later nog steeds niks gehoord. blijkbaar interesseert het ze niks hoe hun personeel met klanten omgaan

Gewenste Oplossing:

als ze excusis aanbieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vrijdagzaterdag