Klacht: Brutaal en ongehoord.

op 06 november 2018 over Makro in de categorie Groothandels

Op 5-11-2018 rond 20.20 stond ik met mijn dochter bij de kassa in de Makro.voor ons waren een man en vrouw hun wagentje aan het uitladen aan de kassa. De vrouw pakte een fles uit haar wagentje en besloot dat zij deze toch niet wilde afrekenen (zij bleek spijt te hebben van haar keuze.) Inplaats dat zij de fles aan de cassiere gaf zette zij de fles in een schap bij de kassa naast ons. Zelf heb ik ook een winkel en weet hoe akelig het is je producten telling niet overeen komen met wat er in je schappen staat! Ik heb de fles gepakt en bij de man en vrouw in hun wagentje gezet met de opmerking, als je iets niet wilt hebben geef het aan de casseer of breng het terug waar het vandaan komt. Jij denken toch niet dat ik helemaal terug lopen ga, antwoordt de vrouw. waarna de man een discussie met ons een discussie aanging. Hoe bijzonder was de actie van een personeel lid die achter een andere kassa vandaan kwam en met zeer akelige toon tegen ons begon te schelden waar wij ons mee bemoeide en of wij soms ook bij de Makro werkte! Met zijn vinger wijzend zeer dicht op mijn dochter werd het een ware ruzie die steeds luider werd door de mannelijke personeelslid van de Makro. Ik ben er klaar mee en zal er zeker niet meer komen! Ik had hier duidelijk het gevoel dat ik te maken had met een moslim man die het niet kon verdagen dat ik een gelijke van hem vertelde dat het niet netjes was van wat zij deden. Misschien een goede tip voor de Makro om de camerabeelden eens terug te kijken en te luisteren naar de discussie maar vooral hoe de mensen om ons heen keken er reageerden! Ik wens de Makro veel wijsheid toe in de toekomst.

N.V.T.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Makro

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda van der Schaaff