Klacht: Brutaal

op 27 mei 2016 over Gall & Gall in de categorie Slijterij

Ik kom op vrijdagavond rond de klok van 20.00 uur samen binnen met mijn dochter van 23 jaar. Ik pak de spullen waar ik voor ben gekomen en vraag vervolgens aan mijn dochter of zij misschien nog even limoen zou willen halen bij de Albert heyn. De jongedame aan de kassa zegt nadat ik,alles op de balie gezet heb uit het niets ineens tegen mijn dochter. Uhhh, ik,wil jouw ID even zien voordat jij de winkel verlaat, anders krijgt u geen drank mee. Ik kijk haar aan en vraag aan haar of dit een grapje is? Nee mevrouw dit zijn onze regels. Als zij zich niet legitimeert krijgt u niets mee. U bent aan het praten met elkaar en bent duidelijk een groepje. Ik stond aan de grond genageld door dit brutaaltje met haar houding van ….kom maar, ik ben hier de baas. Werkelijk, in heel mijn leven nog nooit zoiets meegemaakt!
Ik vind het heel goed dat ze mensen controleren , ben het er helemaal mee eens. Maar dit kan écht niet, hier sla je de plank écht mis!
Ik heb de spullen laten staan omdat ik kookte van binnen en mezelf niet wilde verliezen. Vervolgens riep ze ook nog even heel hard toen ik weg liep ” dag mevrouw, fijne avond hé “. Werkelijk te onbeschoft voor woorden deze jongedame!
Ik kom vervolgens een meneer tegen op de parkeerplaats. Hij zei: mevrouw, dit kon echt niet hoor, hier moet u iets mee doen.
Ik heb er de hele avond aan zitten denken en uiteindelijk toch besloten om een mail te sturen. Ik hoop van ganser harte dat deze klacht serieus genomen word

Ik zou erg graag een excuus willen van
Gall en Gall Jan Heyn uit Tilburg en dat ze deze blonde jongedame eens uitleggen hoe je met dit soort dingen om moet gaan.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gall & Gall

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gall & Gall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Birgit Pechtold